Veel Gestelde Vragen

Hoe kunt u uw persoonlijke gegevens juist invullen?

Vul alstublieft zorgvuldig de details van alle passagiers in de juiste volgorde in. De persoon die de boeking maakt, is verantwoordelijk voor de juiste gegevens. Onthoud dat als u een fout maakt bij het invoeren van de documentnummers of andere persoonlijke gegevens, de passagier geen boarding ticket kan ontvangen en niet kan instappen op de trein.

Hoe kunt u de gegevens van een inwoner van een ander land invullen als deze geen patronymicum heeft (tweede naam of de naam van de vader)?

Als er geen patronymicum is (tweede naam of naam van de vader), vul dan in het corresponderende veld een koppelteken in (teken -).

Ik ben een buitenlander, hoe kan ik een ticket kopen?

Om een ticket te bestellen, moet u het juiste document type kiezen. Voor buitenlandse passagiers, kies het document type «Foreign(Buitelands) document» en vul de gegevens in als aangegeven.

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van de achternaam/voornaam/paspoortnummer, kan dit opgelost worden?

De eigenaar is toegestaan één fout in het identiteitsbewijs nummer van de passagier en één fout in de achternaam van de passagier te hebben.
Als er meer fouten zijn, of de gegevens zijn onjuist, dan moet u het ticket inleveren en een nieuwe boeken met de correcte gegevens.

Is het geslacht/geboortedatum/geboorteplaats onjuist ingevuld?

Een fout in het geslacht/geboortedatum/geboorteplaats is geen grondige reden om geweigerd te worden voor de reis.

Ik wil tickets voor 5 personen kopen, maar in het formulier kan ik maar 4 passagiers beschrijven. Wat moet ik doen?

Een boeking kan niet meer dan 4 elektronische tickets voor 4 passagiers bevatten. Ook zitplaatsen in andere type wagons (coupé, gereserveerde zitplaats etc.), en in andere soorten coupés (mannen, vrouwen, gemixt) kunnen besteld worden via andere boekingen.
Als u tickets voor meer passagiers wilt kopen, moet u hen in twee boekingen opdelen.

E-registration

Elektronische registratie voor de trein is een dienst die het leven van de passagier gemakkelijker maakt. Met deze hulp, kunt u online registreren voor vertrek en hoeft u geen ticket bij de ticketbalie op te halen – het is genoeg om voor vertrek de conducteur een identiteitsbewijs en boarding ticket te laten zien.

Het boarding ticket zal per e-mail verstuurd worden samen met het controlebewijs nadat u het ticket heeft gekocht. Het kan geprint worden of op een scherm van een mobiel apparaat aan de conducteur voorgelegd worden.

Elektronische registratie is beschikbaar voor de meeste, maar niet alle treinen. Op het formulier voor de tickets, waarbij elektronische registratie beschikbaar is, staat dit aangegeven met een speciaal icoon (blauwe cirkel met de letter "E").

Hoe werkt elektronische registratie?

Bij het invullen van het ticketformulier, wordt elektronische registratie standaard ingevuld. Als u geen gebruik wilt maken van elektronische registratie, dan kunt u het vinkje verwijderen naast dit veld.

Als u wilt, kunt u direct doorgaan met de elektronische registratie na betaling van de boeking, maar niet later dan een uur voor het vertrek van de trein van het beginstation van de reis en alleen als u nog geen papieren document heeft ontvangen van bij de ticketkiosk van «РЖД». U kunt de elektronische registratie starten door een SMS te sturen met de text: «UFS [laatste 4 nummers van het boekingsnummer] 1» naar het nummer 7030 (de prijs van het SMS bericht is 10 tot 15 roebels, afhankelijk van uw netwerkoperator)

Verzekering.

Wanneer u een elektronisch treinticket koopt, kunt u direct een verzekeringspolis afsluiten voor de passagier. Na de aankoop van het ticket, zal een verzekeringspolisformulier per e-mail verstuurd worden, welke u moet printen. De verzekering kost maar 100 roebels, en in geval van een gebeurtenis die gedekt wordt, kunt u tot 150 000 roebels vergoed krijgen.

Bij het invullen van het formulier, wordt standaard «Inclusief verzekering» ingevuld. U kunt ervoor kiezen om dit niet toe te voegen door het vinkje van het veld te verwijderen.

Het formulier van de verzekeringspolis zal per e-mail naar u verzonden worden op het tijdstip dat gedefinieerd wordt tijdens het boeken. U moet het formulier zelf printen.

Registratie van de reis voor kinderen

Voor binnenlandse communicatie en communicatie met de GOS landen, de Republiek van Letland, de Republiek van Litouwen, De Republiek van Estland en de Republiek van Abchazië:
Tot 5 jaar – Gratis reizen of kindertarief
Van 5 tot 10 jaar – Kindertarief
Vanaf 10 jaar – Vol tarief
Copyright © 2016-2017 T1cket, LLC. All rights reserved.
Op basis van het contract №D16-803 van 14 juni 2016.